БГ ФОРУМ за CNC, CAD и CAM технологии

WWW.BG-CNC.COM
www.realcnc.com Дата и час: Сря Юни 19, 2019 5:50 pm

Часовете са според зоната UTC




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Платки с лазерен принтер
МнениеПубликувано на: Чет Апр 10, 2008 8:57 am 
Offline

Регистриран на: Нед Апр 06, 2008 9:11 pm
Мнения: 12
Хареса ми този начин но не съм го пробвал :oops:


Върнете се в началото
 Профил Изпрати  
 
 Заглавие: Re: Платки с лазерен принтер
МнениеПубликувано на: Пет Апр 11, 2008 8:53 am 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 11:39 am
Мнения: 11
Местоположение: София (Студентски град)
Правил съм платки по тоя метод, пуснал съм снимки в темата ми за ММ2001 - правена е точно с лазерния принтер и ютията :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Платки с лазерен принтер
МнениеПубликувано на: Вто Яну 10, 2012 3:07 pm 
Offline

Регистриран на: Нед Яну 08, 2012 9:25 am
Мнения: 35
Местоположение: Ruse
Този начин съм го пробвал не е добър, не отнема много време. За качеството не говорим защото не е добро но става.
Зависи за какво ще е платката.


Върнете се в началото
 Профил Изпрати  
 
 Заглавие: Re: Платки с лазерен принтер
МнениеПубликувано на: Вто Яну 10, 2012 3:18 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 26, 2008 11:39 am
Мнения: 11
Местоположение: София (Студентски град)
Зависи и от опита в крайна сметка :D Ютията я ъпгрейднах с ламинатор и резултатите вече са идеални от първия път, даже имам успяваемост с 0,1мм писти. Ето кво става с ютията:


http://shantaf.snimka.bg/radio-amateur/ ... 084885.big


и с ламинатора:


http://shantaf.snimka.bg/radio-amateur/ ... 072505.big

http://shantaf.snimka.bg/radio-amateur/ ... 418202.big

http://shantaf.snimka.bg/radio-amateur/ ... 418194.big

http://shantaf.snimka.bg/radio-amateur/ ... 418196.big


Кофти снимките са заради сапунерката, с която разполагам...


и платката с 0,1мм писти, първия опит:

Изображение


От третия път стана идеална, но се сетих да снимам кво е излезнало чак след като запечатах устройството... и снимах по-успешния от двата неуспешни опита. Една писта се отлепи при калайдисването, иначе самите писти са гладки - не се личи заради кофти светлината.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Платки с лазерен принтер
МнениеПубликувано на: Сря Фев 01, 2012 12:24 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 6:56 am
Мнения: 1
Метода е мн. добър, но за малки по размер платки. Аз се пробвах с една 250/80мм, но се оказа че принтера изкривява картинката с около 1мм при дължина 250мм. Естествено отворите не пасват и нищо не става при двуслойна платка.
Може и принтера ми да е калпав. Но все пак е чисто нов хюлетпакарлъ дг'е


Върнете се в началото
 Профил Изпрати  
 
/ * ADVERTISEMENT * /
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Превод: web-hosting.bg